Sunday, June 22, 2014

Design for Prayer Mat

This is design for Prayer Mat.. usually I'll make changes along the process... and the color option is not exactly the same, because I color with any available color that I have at home. :)

I did a modern design quilt for the last one.. ( yellow ). I have many design still in my mind. Soon I need to doodle again.. so all the ideas doesn't go away.

I need to make 2 Prayer Mat and don't know which design I'm going to use. One will use the pastel color... and the other one will use mostly brown color.

Ini adalah design yang saya buat untuk sajadah pesanan teman... biasanya akan ada perubahan sepanjang proses pembuatannya.. dan warnanya pun tidak persis sama seperti ini, karena diwarnainya dengan pensil warna yang tersedia di rumah :)

Ada modern design juga.. di gambar yang terakhir ( kuning ). Sebenarnya banyak ide yang masih tersimpan di benak ini... harus cepat di tuangkan dikertas niiih... biar ngga hilang :)

Ada 2 Sajadah yang akan dibuat..tapi belum ditentukan mana design yang akan dipakai. Satu warna pastel dan satu lagi nuansa warna coklat.

Yuuu
Let's start making one.
:) Happy Quilting...

'Na

No comments:

Post a Comment