Friday, February 05, 2010

Cloth Doll

I love seeing children hold their doll wherever they go…, I know that it gives them comfort…
Believe me or not, I still sleep with my snoopy till I was in high school..
So….. it would be lovely if I can make a doll can give comfort to any child.

I make this teddy bear from Batik… and Rag doll too..




My first teddy bear....


This Rag doll is a cuttie...




I want to make more of them…. But still struggling with my mind that always jump from one idea to another… from making jewelry to doll making to quilting to painting… oh my .. I need to make a schedule for all that…

Let’s do the work….. Happy Creating.

Saya senang sekali kalau melihat anak kecil membawa bonekanya kemana-mana... kelihatannya lucu dan imut...
Saya tahu mereka mendapatkan kenyamanan dari bonekanya itu.

Keinginan hati selalu lebih dari kenyataan. Itu yang terjadi dalam situasi saya sekarang… keinginan hati untuk membuat banyak boneka… namun apa daya… saya harus menata pikiran saya yang memiliki keinginan untuk membuat banyak kerajinan tangan, mulai dari membuat aksesoris, boneka, merenda, quilting dan juga melukis… Wah… !
mudah2an saya bisa.. membuat boneka2 ini lebih banyak… Yup… semoga… !

Yuk , mari kita berkarya..

No comments:

Post a Comment